walen Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) jag satt och lirade lite VC och då det kom tjut från datorn inte från högtalarna ... typ tre gånger ... är det nån varning för värmeslag eller nått för den var mkt mkt varm ......... det är liksom runt 25 grader inne i mitt hus för tillfället och typ samma ute.. kan datorn skadas aav värmeslag typ att grafikkortet tar stryk eller nått? Redigerad 15 juli, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) jag satt och lirade lite VC och då det kom tjut från datorn inte från högtalarna ... typ tre gånger ... är det nån varning för värmeslag eller nått för den var mkt mkt varm ......... det är liksom runt 25 grader inne i mitt hus för tillfället och typ samma ute.. kan datorn skadas aav värmeslag typ att grafikkortet tar stryk eller nått? du kanske tryckte ner för många knappar sammtidigt jag tror kretsarna kan smälta Redigerad 15 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 du kanske tryckte ner för många knappar sammtidigt jag tror kretsarna kan smälta eee nej du .. liksom det kom även ett tjut när jag stängde av spelet... med musen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 eee nej du .. liksom det kom även ett tjut när jag stängde av spelet... med musen... har du fläkt? isf har du dator chassitet på? om inte så är det svårare för luften att sprida sig i datorn så den blir varmare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 japp jag har fläkt.......men jag öppnade fönstret och öppnade lådan så nu är han svalare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det var den inbyggda pc-speakern som lät... ibland så tjuter den bara utan andledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det var den inbyggda pc-speakern som lät... ibland så tjuter den bara utan andledning jaså ööö lustigt kanske var nått sånnt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Den kanske hade tråkigt så att han gjorde ett litet tjut......mysterium.......rädsla......mutantdatorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts