Gathawk Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Jag har fått många förslag hur man kommer till denn kända ghost world från att gå in e väggar till att springa ner i vattnet. men nu undrar jag vilkA som har varit i ghost world och vad är det som händer med vice city? Är ghost world ett fusk? och den största frågan: HUR KOMMER MAN DITT!!!!!!!!!!!!????????? Redigerad 15 juli, 2003 av Gathawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 1. det heter ghost town 2. jag har varit där 3. inget händer 4. man kan ladda ner en bro dit 5. det är bara en liten stad, där bankrånet i början sker 6. detta hör hemma i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 1. det heter ghost town 2. jag har varit där 3. inget händer 4. man kan ladda ner en bro dit 5. det är bara en liten stad, där bankrånet i början sker 6. detta hör hemma i gta3 Han menar väl i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Han menar väl i VC? Ja, han menar Ghostworld, den buggen som gör att man typ inte ser några hus och alla HP, rampages osv blir synliga osv osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 1. det heter ghost town 2. jag har varit där 3. inget händer 4. man kan ladda ner en bro dit 5. det är bara en liten stad, där bankrånet i början sker 6. detta hör hemma i gta3 Det finns s.k Ghost Town i VC också, vilket förmodligen Gtahawk var ute efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 var e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 men va många som frågar efter detta....... ! ! ! ! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gathawk Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Vet ni hur man kommer ditt då?????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ja, jag har läst många olika sätt att komma dit på. Prova att hoppa upp på tv'n i hotellrummet i oceanwiew hotel, sedan hoppar man från tv'n till klädskåpet och sen hoppar man över väggen. Då hamnar man inuti byggnaden fast allt är osynligt utom bilar och fotgängare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Här står det hur man kommer in i Ghostworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Världen försvinner redan när jag är inne i dansklubben, och när jag kommer ut är allt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 har du läst guiden då eller?och gjort precis så??? du kanske hadde parkerat fel som det stod om....tänkt på det nån gång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gathawk Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Tack för alla förslag Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 (redigerad) var nyss i ghost world. de sög. undra om de e inbyggt eller om de e en fet bugg Redigerad 16 juli, 2003 av robban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 var nyss i ghost world. de sög. undra om de e inbyggt eller om de e en fet bugg Det är en bugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gathawk Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Hur långt har ni klarat då själv så fixade jag till 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts