GTA3 freak Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 lakrits som e så gott...mmm... Ja det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 mmm... sluta göra mig sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag äter allt godis!!...nåja nästan allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Lakrits båtar = nja Lakrits = blä Saltlakrits = blääääääääääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Lakrits båtar = nja Lakrits = blä Saltlakrits = blääääääääääää lakrits är inte gott men saltlakrits är godast om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ok alla får ju tycka som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag är en allätare!! men lakrits smakar B#lle!! usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag är väll typ allätare... Men jag äter inte vilket godis som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag kan fakstist inte äta det mesta godiset pga att jag är vegetarian sänn ett år tillbacka för i gele råttor och lite annat godis innheåller det gelatin och gelatin görs på djur fett så det är mest hårda karameller jag kan suga på men det är smanskens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag kan fakstist inte äta det mesta godiset pga att jag är vegetarian sänn ett år tillbacka för i gele råttor och lite annat godis innheåller det gelatin och gelatin görs på djur fett så det är mest hårda karameller jag kan suga på men det är smanskens Då är du väl vegan? Fast det stämmer ju inte med vegitarian, enligt namnet ska man ju bara äta vegitaion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Då är du väl vegan? Fast det stämmer ju inte med vegitarian, enligt namnet ska man ju bara äta vegitaion. sorry menade vegan men jag är inte deabtiker och dom karamelerna jag äter är speciella som inte ärr gjorda på någon alls mjölk och ägg produkt liter förvirrande kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag fattar inte vitsen med att vara vegetarian eller vegan, man lever hälsosammare men samtidigt missar man många näringsämnen som finns i just fett. Och djuren blir ju knappast gladare av att man inte äter animaliska produkter. Köper man inte kött själv gör ju någon annan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har själv valt att inte äta kött men jag bryr mig inte om mina kompisar äter kött jag tycker bara att djuren behandlas dåligt när om slaktas jag tar en speciell tablett varje dag för veganer så jag kan få i mig alla vitaminer och andra närigsämen som man inte får av grönsaker tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har själv valt att inte äta kött men jag bryr mig inte om mina kompisar äter kött jag tycker bara att djuren behandlas dåligt när om slaktas jag tar en speciell tablett varje dag för veganer så jag kan få i mig alla vitaminer och andra närigsämen som man inte får av grönsaker tex Jo jag tycker också att djur ska behandlas bättre. Fast det ger ju mycket vitaminer som Arvid sa + att det är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) Jo jag tycker också att djur ska behandlas bättre. Fast det ger ju mycket vitaminer som Arvid sa + att det är gott. man vänjer sig nu tycker jag inte ens kött är gott längre Redigerad 6 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehe, jag e inte Vegan men jag e Vegetarian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehe, jag e inte Vegan men jag e Vegetarian... Jag har aldrig fattat varför man äter fisk och fågel men avstår från annat kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Är vegan ett slangord? Det finns inte med i svenska akademiens ordlista över svenska språket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag har aldrig fattat varför man äter fisk och fågel men avstår från annat kött. Jag käkar inte Kött, fisk, fågel eller ägg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har själv valt att inte äta kött men jag bryr mig inte om mina kompisar äter kött jag tycker bara att djuren behandlas dåligt när om slaktas jag tar en speciell tablett varje dag för veganer så jag kan få i mig alla vitaminer och andra närigsämen som man inte får av grönsaker tex HUR VET DU ATT INTE VÄXTER HAR KÄNSLER? DOM BEHANDLAS OCKSÅ DÅLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts