skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 håller fullständigt me dig...men det beror på hur gammal man e också...att man fnissar åt en utvecklingsstörd kan ju vara nåt man gjorde när man va yngre och inte visste bättre...och vissa blir ju mogna långsammare..men du har helt rätt... *EDIT* Vi tål inte sånt... dom som däremot e mogna är bara dumma i huvet.... hata dom som hatar cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) i sex:an så var det jämt massa cp skadade som åkte förbi vår skola i rullstol.. då brukade mina kompisar skratta åt dom.. det kändes lite taskigt.. Redigerad 17 juli, 2003 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vem f*n e terrorist. och om du ser så står det faktiskt döda pikachu då betyder det att jag hatar honom. och vafå e du ett fyllo med berra eller Ja men du gillar ändå pikachu för att du har en bild på honom i din singnatur. Föresten har du glömt stor bokstav. Och punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 får jag fråga vad fan du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Ja men du gillar ändå pikachu för att du har en bild på honom i din singnatur. Föresten har du glömt stor bokstav. Och punkt. Men om du är så noga med rättstavning och punkt borde du veta att det stavas hade och inte hadde som det står på din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 denna topicen har verkligen gått ur led! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts