Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 När jag ska spela in film snuttar med fraps, så blir de endast 2kb stora filer, hur ska jag göra för att spela in längre? ps. när den 16:e ska filmen senast vara inne?ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag tror att du måste sänka grafiken till.. näe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag tror att du måste sänka grafiken till.. näe. njä, jag har på 640x480x32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Visst vet du att filmen sparas i Fraps mappen. Stängt av Hud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Visst vet du att filmen sparas i Fraps mappen. Stängt av Hud? mmm *edit* det ska fortfarande vara som storskärm va? :"> Redigerad 15 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Du tänkte på Widescreen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Du tänkte på Widescreen eller? glöm det.... men vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det blippar bara till rec uppe i hörnet när imorron ska filmen vara inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 hur spelar man in filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 hur spelar man in filmer? använder fraps, fast för mig funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 använder fraps, fast för mig funkar det inte vadär fraps? lite efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 vadär fraps? lite efter... ett gratis filminspelningsprogram, som det finns länk till på gtasajten om du bläddrar ner lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 ett gratis filminspelningsprogram, som det finns länk till på gtasajten om du bläddrar ner lite tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 1. Starta fraps. 2. Starta VC. 3. När du ska spela in tryck F9 4. När du ska sluta spela in tryck F9 5. Filmen ligger i Fraps foldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 1. Starta fraps. 2. Starta VC. 3. När du ska spela in tryck F9 4. När du ska sluta spela in tryck F9 5. Filmen ligger i Fraps foldern. jo, men filerna blir bara 2kb, och det bara blippar till rec, i hörnet, för det ska ju ska erc hela tiden man spelar in väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 jo, men filerna blir bara 2kb, och det bara blippar till rec, i hörnet, för det ska ju ska erc hela tiden man spelar in väl? det blir exakt så för mig med, fast i andra spel t.e.x mm2 funkar det alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det blir exakt så för mig med, fast i andra spel t.e.x mm2 funkar det alldeles utmärkt. ok, jag kan gissa att det funkar i mm2 även för mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 nån som vet nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts