Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ja de är mycket möjligt att vissa fjortisar ser ut så. Men så är det ju om personlighet också. jag får lust att säga en sak. Säga vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Nej jag säger inte. jag skriver inte heller för den delen. Jag har inte tänkt att bli bannad precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Nej jag säger inte. jag skriver inte heller för den delen. Jag har inte tänkt att bli bannad precis. PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Hmm ja... Jag får tänka över saken. Jag har m'rkt att ibland kan man inte lita på vem som helst. Har ju iofs tillgång till en annan dator, med ett annat Ip, så om jag blir bannad gör ju inget... Men jag ska fundera över natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Meccano Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Om nån här känner för det så skulle jag gärna se att nån fixade en rullstol till Tommy. Skulle va rätt coolt att bränna runt med en sån. En vanlig manuell rullstol alltså, ingen eldriven. Skulle kunna tänka mig en toppfart som ligger något över den hastighet han springer ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Om nån här känner för det så skulle jag gärna se att nån fixade en rullstol till Tommy. Skulle va rätt coolt att bränna runt med en sån. En vanlig manuell rullstol alltså, ingen eldriven. Skulle kunna tänka mig en toppfart som ligger något över den hastighet han springer ungefär. LOL vad fint det blir när han ska sätta sig i bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Om nån här känner för det så skulle jag gärna se att nån fixade en rullstol till Tommy. Skulle va rätt coolt att bränna runt med en sån. En vanlig manuell rullstol alltså, ingen eldriven. Skulle kunna tänka mig en toppfart som ligger något över den hastighet han springer ungefär. håna inte rullstolsburna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 hehe, TOg du åt dig ? Skojja bara. Men håller med, synd om dom i rullstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 håna inte rullstolsburna ! Vem har sagt att han har gjort det.. Kan inte tommy åka rullstol om han inte är förlamad?? Ett hån är ett hån... Det där va en förfrågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 hehe..varför inte göra ett bilmod som ser ut som rullstol... skulle bli grymt att se folk rulla omkring me sånna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 humm.....det var väll det dom sa nyss typ?.... F*n va jobbigt när du har samma avtar som mig.... tror hela tiden att det är ja som postat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 humm.....det var väll det dom sa nyss typ?.... F*n va jobbigt när du har samma avtar som mig.... tror hela tiden att det är ja som postat det nja... guardians post var ju "LOL vad fint det blir när han ska sätta sig i bilarna".. så ja fick intrycket av att tommy skulle sitta i rullstol hela tiden... ska byta avtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 har sett en rullstol mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 har sett en rullstol mod posta länken till den då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 ge mig request jag har modding abstinens :'( Vad sägs om att göra en jultomte till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Vad sägs om att göra en jultomte till VC? Han är bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Han är bannad. :'( varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 har sett en rullstol mod Vars fins den att ladda ner då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 :'( varför det? Han spammade, tipsade om warez, personliga anfall, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Nu hänger ja inte med i svängarna!! Vem e bannad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts