Visa Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Jag har gjort en Coca-Cola bil! (eller rättare sagt en lastbil) lägger inte ut nån screen här, screen finns i zip:filen! COCA COLA TRUCK! OBS! Du måste ha Winrar 3.20 för att kunna öppna filen!(Tanka här!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Skulle vara hemskt tacksamt om alla kunde sluta envisas med .rar filer. Använd .zip istället. Det är enormt mycket vanligare och alla har ju ett zip-program. I Win XP/ME finns även ett automatiskt zip-program inbyggt som är riktigt snabbt och effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) fan va jag blev sugen på cola nu... bäst jag laddar ner bilen och låter Tommy köpa några flaskor åt mig. Redigerad 14 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) fan va jag blev sugen på cola nu... bäst jag laddar ner bilen och låter Tommy köpa några flaskor åt mig. off-topic: vart sugen jag med, men har köpt 5 st 2liters cola flaskor idag. en kvar och du, visa city, lägg en screen på internet. tänkt dom som har 56k och måste ladda ner för att se screen. Redigerad 14 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 off-topic: vart sugen jag med, men har köpt 5 st 2liters cola flaskor idag. en kvar och du, visa city, lägg en screen på internet. tänkt dom som har 56k och måste ladda ner för att se screen. Har du druckit 8 liter cola idag??? Visa City: Lägg ut screen på bilen så vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jupp, känner mig lite konstig i magen nu.. brb, hämta cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 borde inte texten vara vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Coke_truck.JPG Detta är bara betan den kommer bli mycke bättre, då blir de en zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Skulle vara hemskt tacksamt om alla kunde sluta envisas med .rar filer. Använd .zip istället. Det är enormt mycket vanligare och alla har ju ett zip-program. I Win XP/ME finns även ett automatiskt zip-program inbyggt som är riktigt snabbt och effektivt. rar äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 w0rd pelle.... asså rars komprimeringsfaktor är betydligt högre än .zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Kanske 10% eller nått (har ej testat) men det är inte värt allt krångel! Speciellt inte på små filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 vadå för krångel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Först och främt att installera winrar (många som inte har). Sen när man ska packa upp filerna måste man göra det genom programmet (annars är dom som en vanlig mapp i windows). Sedan kommer det upp en jobbig popup "Please register now" eftersom programmet (winrar) inte är gratis. Det är inte jättejobbigt, men alltid onödigt med extra krångel, speciellt på såna här småfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ok, du vann (tänkte inte på att det inte var gratis) blir zip nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jag kommer hålla mig till Rar måste ta vara på utrymmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ZipGenius kan öppna alla komprimerings format jag känner till dessutom HELT gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 man får vell köpa eller Cracka sitt winrar då da!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts