AcE oF sPaDeS Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 när jag försöker replaca (eller hur fan det stavas) en fil så står det att filen är för stor.....och när jag försöker att deleta en fil så står det att filen andvänds fast ja inte har spelet igång eller skivan i eller nått!!! va e fel!?!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 precis det felet som jag åxå har. vill åxå veta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 fick nyss hjälp med det felet....du går till R* mappen högerklickar på den och tar egenskaper....ta bort skrivskyddet på den...då får du en fråga...kryssa för denna mappen och alla undermappar/filer....sedan är det bara att modda om det inte funkar för dig vet jag inte vad som e fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Gör så här: 1. ta bort orginal filen 2. Tryck sedan på ADD och ta in den filen som du villa ha istället Funkar gör mig! Gör backup först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 fick nyss hjälp med det felet....du går till R* mappen högerklickar på den och tar egenskaper....ta bort skrivskyddet på den...då får du en fråga...kryssa för denna mappen och alla undermappar/filer....sedan är det bara att modda om det inte funkar för dig vet jag inte vad som e fel.... hur skall jag gjöra din guda symbol ? tackar ! tackar !! LunCh: det var det som var problemet... men tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 hur skall jag gjöra din guda symbol ? tackar ! tackar !! LunCh: det var det som var problemet... men tack ändå... hehehe...är bara glad om jag kunde vara till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts