AcE oF sPaDeS Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 vad är det för fel när det kommer up en ruta som det står "File is too big to replace (t.ex. stallion.dff)" när jag försöker byta ut filer med IMG tool....hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 vad är det för fel när det kommer up en ruta som det står "File is too big to replace (t.ex. stallion.dff)" när jag försöker byta ut filer med IMG tool....hjälp!! råkade ut för samma problem när jag skulle byta ut rio.txd, ingen aning varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Har det funkat med andra filer för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 varför lägger du det inte i modding för?på detta ställe snackar man gta VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Du måste ta bort skrivskyddet på hela gta VC mappen....sen så tar du bort filen du ska ersätta sen så lägger du till den nya. KLART!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ta aldrig replace! utan ta bort den filen du ska ersätta och lägg till den nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 ok tack för hjälpen... (VISSTE KANSKE INTE ATT DET FANNS ETT MODDING FORUM FÖRRÄN CA 2 MIN SEN!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts