Black Knight Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Jag testade Fraps 2.0.0 precis och gjorde en liten video där jag lirar Gta:Vc. Ni kan tanka ner videon och titta: Fraps 2.0 Test fungerar inte länken, testa denna ftp://Guest@213.64.154.106/Videos/Fraps_2.0._Test.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) laddar ner filmen istället, tar sån tid på internet. vad har du för uppkopplig? går väldigt segt har sett filmen nu, den är rätt stor för sån kort film Redigerad 14 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 laddar ner filmen istället, tar sån tid på internet. vad har du för uppkopplig? går väldigt segt har sett filmen nu, den är rätt stor för sån kort film kan nog bero på att han har högre upplösning och ingame sound osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Filmen var ju bara i 720x480 Synd att Fraps inte är gratis längre. This is the first commercial version of Fraps, and to celebrate the release you can purchase a copy for only US$24.95 until Friday the 18th of July Visst, "bara" 200 kr... Lite billigare och jag skulle ha köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 laddar ner filmen istället, tar sån tid på internet. vad har du för uppkopplig? går väldigt segt har sett filmen nu, den är rätt stor för sån kort film mm, jo det går segt. Rätt så många som tanka från mig! sitter me en seg 1 mbits lina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts