Arman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) Nu när jag ska starta min nya radiokanal så ska jag "fira" det med en sändning av Eddie Murphys stand-up komedi RAW från 1987. Sändning börjar kl 15.00 idag! Är klockan 15.00? Klicka då här för att lyssna på en 80 minuters rolig stand-up komedi! Edit: Klockan är 15.00 och du kan nu börja lyssna här! Redigerad 14 juli, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nu när jag ska starta min nya radiokanal så ska jag "fira" det med en sändning av Eddie Murphys stand-up komedi RAW från 1987. Sändning börjar kl 15.00 idag! Är klockan 15.00? Klicka då här för att lyssna på en 80 minuters rolig stand-up komedi! Edit: Klockan är 15.00 och du kan nu börja lyssna här! Eddie rules!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nej jag missade hans stand-up p.s ska snart käka big-mac måltid farsan homer med det d.s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nej jag missade hans stand-up Det är lugnt... jag sänder det säkert igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts