Arman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) Nu har jag gjort en radiokanal som heter A-Tech Radio Broadcast! Jag har inte bestämt mig när sändingen ska hållas men jag hör av mig när jag listat ut det! Du måste ha Winamp installerat på din dator! (Winamp 3 är ej tillgänglig) >> Lyssna på A-Tech Radio Om du vill se vilka låtar som har spelats så gå in på: här! PS: Du som hör ett ljud så skriv! Redigerad 14 juli, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag hör ett ljud!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag hör ett ljud!... vad hör du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag tror att han skämtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 ett litet musik klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag hör oxå lite musik o så hörde jag nån seja you are listening to "nånting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Måste man ha winamp för att spela upp pls-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Måste man ha winamp för att spela upp pls-filer? ööö... det är så här att programmet jag sänder från heter Nullsoft Shoutcast och Nullsoft är ju de som har gjort Winamp så att därför spelas den upp där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts