BTBoresund Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Hur många gånger har ni klarat att nicka med bollen då? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/bollen.JPG För er som inte vet så kan man nicka med en speciel boll som finns mitt emot verceti ma.. Själv har man lyckats 37gånger men kan tyvär bara bevisa 7 Gånger! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/7ganger.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Har nån prejat den mot en vägg så det säger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Har nån prejat den mot en vägg så det säger ? Nej går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Nej går det? yupp, man kan sjuta på den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 när man skjuter på den så flygger den bara i väg ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 katastrof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 när man skjuter på den så flygger den bara i väg ju. Och? Jag sa alldrig att den skulle smälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Och? Jag sa alldrig att den skulle smälla din lille luri-fax ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag har nickat den några gånger, det står på statsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 stor det? vart står det i statsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 gissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 din lille luri-fax ! Den kan smälla om man skjuter på den också. Testa att skjuta med minigun.. eller rocket launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Har föresten klarat 75ggr.. Stats: http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...n=show&f=ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 OOOJ,75 gånger..hehe...förlåt ja bara skojja...men det är inte svårt å klå mig ändå...bolla 336 gånger så har du gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 den går inte sönder om man skjuter med minigun!har testat har nån skjutut uppden så man inte ser den längre?det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 OOOJ,75 gånger..hehe...förlåt ja bara skojja...men det är inte svårt å klå mig ändå...bolla 336 gånger så har du gjort det. hmm.. jag tror inte riktigt jag fattar.. e du ironisk eller? Om du inte tror mina 75ggr så kolla statsen, och om du var allvarlig med dina 336ggr så skulle det sitta fint med lite bevis. Men som sagt.. jag fatta inte riktigt om du va ironisk eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag tror inte på nånting som jag inte ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag tror inte på nånting som jag inte ser. Syre? Atomer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Syre? Atomer? Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 dem sprängs bara ed bazooka eler granat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts