skribb Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 jag och pelle har lyckats hålla modden hemlig + jobbagt flitigt på den i ca 2 månader nu.... idag blev den äntligen klar. modden heter GTA Gay City.... mer säger jag inte... gå in på min sida och tanka om ni vill se vad den innehåller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 orkar inte ladda hem nu. är ju på närmare 100mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 ja den är saftig å stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 säger desamma..tar hem den sen..men kan ingen säga vad de e? nåt "bög" mod äre iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 jag som trodde att folk skulle störta till download länkarna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 jag som trodde att folk skulle störta till download länkarna :'( Vem vill ladda ner något på 100 mb utan att ens veta vad det är för något de laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) ok ok!!!! det är en mod där nästan allt i spelet blir till bögar bögtaxi bögtommy bög lovefist ALLTING och jag lovar er, ni missar mycket om ni inte tankar Redigerad 13 juli, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ska tanka. Men jag måste ut och jobba snart. Till resten: 100mb är ju inte så mycket... tar ju inte ens en timme... sätt på tankning medan ni äter frukost och duschar eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Har inte installerat än men jag såg en sak som ni kanske borde ta bort. Nu vet jag inte hur mycket ni har modifierat V-Rock men 75 mb är lite väl mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jo jag vet.... jag ska försöka att hitta en lösning till detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Cool mod! Men jag har inte ADSL så jag kan inte tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) Cool mod! Men jag har inte ADSL så jag kan inte tanka det går säkert minst lika bra med DSL. eller annat. hur som helst så tycker jag det känns lite obehagligt att tanka ner en bög modd. Redigerad 14 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ska du inte lägga upp lite screenisar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 det går säkert minst lika bra med DSL. eller annat. hur som helst så tycker jag det känns lite obehagligt att tanka ner en bög modd. tat lugnt, det är mest för skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ska du inte lägga upp lite screenisar också jo nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 weee! så du har släppt den nu hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 får jag fråga vad som händer när man har instalerat modden? att dom är bögar har jag fattat. men vad är det som ändras' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Är det bara en textur mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts