Zyber Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jag ligger på uppdraget "You lucky bastard", men jag fattar inte vad som är fel. Jag åker iväg från Sailieris bar, och åker till restaurengen, men när jag så ska gi in där så går det inte att öppna dörren! Det kommer inte upp ett sånt där utropstecken nere i hörnet och dörren går inte att öppna! Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Opss... Jag förstod inte att man skulle ringa i telefonkiosken... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 När man kommit till hamnen, så har jag ju lagt upp en asbra taktik,(?) jag dödar alla vid ingången, smyger vidare till tåget, dödar alla där, försöker skjuta de som står i tornen, men alltid är det nån som överlever och skjuter ihjäl mig. har nån nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ja menar du uppdraget när man ska döda morello?i sånna fall så skjuter du dom i början sen så går du in i ett hus,där står en kille med ett as bra vapen(nosin engament tror jag den heter)sen tarbdu den sen behöver du bara ett skott på varje(beror på var du träffar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Lite sent, men tack ändå Nu har jag kört fast på Election Campaign Edit: Du registrerade dig exakt ett år efter mig Redigerad 15 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts