NO CHEAT Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 När man har klarat Boomshine Saigon och inte har någon telefon att åka till = Inga uppdrag. Vad skall man göra då? Lite jobbigt att leta paket och siduppdrag hela tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 har du köpt grejerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NO CHEAT Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 har du köpt grejerna då? Vilka? Skall man köpa allt som finns inne på gården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 nej nej, du ska köpa 15 st byggnader ett ex:pengakvarnen(lr vad den heter)malibu club,sunshine autos!dom+ 13 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NO CHEAT Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 nej nej, du ska köpa 15 st byggnader ett ex:pengakvarnen(lr vad den heter)malibu club,sunshine autos!dom+ 13 till Ok. Jag försöker att hitta "rätt ordning" för att få pengarna att räcka till... Men jag ska prova mig fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Ok. Jag försöker att hitta "rätt ordning" för att få pengarna att räcka till... Men jag ska prova mig fram... rätt ordning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NO CHEAT Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 rätt ordning? Fram till Boomshine Saigon har jag tagit byggnaderna i en viss ordning och ja trodde att man kunde ta övriga i en viss ordning... Men de kan man kanske inte, så då är det bara att köpa rubbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts