fst0202 Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jag vill bara varna för att parkera Ambulansen i garaget på första ön. GÖR INTE DET! Den kan nämligen fastna och det kan bli ett rent att få ut den därifrån. et tog typ en vecka för mig att få ut den ur garaget. den är så stor att den inte går att kliva in i när den står i garaget. jag fick dock ut den efter åtskilliga försök med handgranater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 ...eller bazooka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 varför ställde du in den då? du lär ju märtka att den är för stor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 varför ställde du in den då? du lär ju märtka att den är för stor!! jamen jag kunde väl inte veta att den skulle vara så svår att få ut...den gick ju in iafa...tsss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gick den lätt att få in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gick den lätt att få in eller? ja, hur lätt som helst..men inte ut...testa själv så förstår du. men räkna med ett garage mindre för en tid framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag körde in den i garaget förut sen när jag skulle ta den igen så försvan den när luckan öppnades.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 På tal om garage, är det någon mer som har fått garaget på ssv länsat, det händer ibland om man har sparat och när man sedan laddar om så är bilaran borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 På tal om garage, är det någon mer som har fått garaget på ssv länsat, det händer ibland om man har sparat och när man sedan laddar om så är bilaran borta. Ja, flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ...eller bazooka! Men den blir ju hel när garaget stängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts