Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Själv har man bredvid sängen!! När jag skriver det här ligger jag i min säng och skriver!! Skönt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag har min dator på ett skrivbord bredvid sängen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag har min dator på ett skrivbord i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 vilken av datorerna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Va me på GTA 2 MP Joina på 217.208.174.39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 vilken av datorerna??? Jag tog "min" dator eftersom det är den jag använder mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Va me på GTA 2 MP Joina på 217.208.174.39 Detta hörde väl inte till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 snälla joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 puh puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag har datorn i ett av mina rum.....har två rum.....vi har så att säga gjort ett stort hål i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 vilken av datorerna??? Precis, har tre uppe i "datarummet" och en brevid sängen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Precis, har tre uppe i "datarummet" och en brevid sängen... Är dom hobbyprojekt då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Är dom hobbyprojekt då eller? tre utav dom används väl ganska flitigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag kan inte rösta... För jag har en dator! Jag har den ej: TOAN, RUMMET, DATARUMMET!!! Eller nåt annat! Fast man kanske kan säga de... Men jag säger HALLEN här på övervåningen! För den går till alla rum! Mamma å pappas sovrum, toan, en garderob, trappan, min syrras sovrum och mitt rum! Jag röstar på DATARUMMET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts