DiazEvil Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Är storyn i GTA3 längre än i VC? Värkar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 mycket längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 tror det.. men storyn i vc är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 tycker de e lite för kort i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Är storyn i GTA3 längre än i VC? Värkar så... Nej det är den inte Det är för att när ni spelade GTA3 så var ni dåliga på det. Det är därför ni tycker det är kortare för nu är allt så lätt. Synd att man inte kan höja svårighets grad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Storyn är (mycket) längre i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Hmmm... Det är konstigt. Iaf. för mig tog GTA3 längre tid än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kontrollerna var inte svåra ens när GTA3 var nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kontrollerna var inte svåra ens när GTA3 var nytt Håller med. Kontrollerna i GTA3 är så simpla att man lär sig dem på högst 10 min. Vice City är helt enkelt för lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) kontrollerna var inte svåra ens när GTA3 var nytt men att det är svårt respektive lätt behöver ju inte betyda att man inte kan bli mer eller mindre van..lr? *EDIT*det där jag skrev kanske låter väldigt krångligt... Redigerad 22 juli, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lither Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Poliserna är snällare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag tycker då att vc tar extremt mycket längre tid att klara... och vissa uppdrag är ju extremt svåra, om man inte kör med copter, t.e.x copland . i gtaIII var det ju inte något specciellt svårt uppdrag ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag tycker då att vc tar extremt mycket längre tid att klara... och vissa uppdrag är ju extremt svåra, om man inte kör med copter, t.e.x copland . i gtaIII var det ju inte något specciellt svårt uppdrag ju.... Copland!?! Det uppdraget klarade jag på första försöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Nej det är den inte Det är för att när ni spelade GTA3 så var ni dåliga på det. Det är därför ni tycker det är kortare för nu är allt så lätt. Synd att man inte kan höja svårighets grad vad är det med dig.. story var faktist längre i trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 nej! storyn var inte längre i 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag och mika satt uppe en natt och drog igenom huvudupdragen på gta3 på 3timmar.. så den är myycket kortare på 3an än i VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 själva storyn i VC är egentligen bara uppdragen man får av typ folk... när man köper ett hus och ska göra uppdrag där som i kaufman cabs eller print works gills inte, det är inte själva storyn.. storyn i gta3 är längre än VC's story... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Läs datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts