MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Hehe, Walkthrough, på svenska gå igenom, därmed "Gå igenom spelet" eller nåt sånt... En massiv guide helt enkelt... ja jag vet men vart hittar jag en sida som hjalper mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ja jag vet men vart hittar jag en sida som hjalper mig? En fråga Mafia "king": kan du engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ja da lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Vad ska man gora nar man kommer in till port of lost heaven?det star "you'r identity has ben uncovred"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Lystna på vad Paulie säger så vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ja men tank om jag inte har hog talare da! men ok da vet jag d!tackar(ska inte fraga om mer uppdrag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ja da lite grann Eeh, "lite grann". Alltså ganska svaga kunskaper i engelska eller hur? Och det är nog där problemet sitter. Lär dig engelska så förstår du vad du skall göra och då behöver du inte ställa frågor om varje uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Eeh, "lite grann". Alltså ganska svaga kunskaper i engelska eller hur? Och det är nog där problemet sitter. Lär dig engelska så förstår du vad du skall göra och då behöver du inte ställa frågor om varje uppdrag... då kan ju du köpa en jä*la engelska bok till mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 då kan ju du köpa en jä*la engelska bok till mig då På den här sidan kan du översätta bl.a. eng-sve och sve-eng: http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/...t/sve-eng.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 när man har kommit till hoboken i smitningen hur stänger man porten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 när man har kommit till hoboken i smitningen hur stänger man porten? Vilket uppdrag, vilken port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 sak samma har klarat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 sak samma har klarat det nu Holy shit klara du det själv? WAAAAAOOWWW!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kan man få en en save fil?av det "the death of art"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 nja vet inte jag va ju NOOB så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Hehehe... Mafia King, hur gammal är du egentlgien? :\ Inte över 14 i alla fall... du muckar gräl med rätt så många och kan inte engelska så bra... (Det är förstås inte ditt fel men) Alltså... ja'a... jag bara undrade hehe... Förresten så vet förstås kanske alla det här men: Noob heter egentligen Newb som kommer från ordet "Newbie" vilket betyder ungefär det samma som beginner vilket betyder "Nybörjare". Alltså betyder inte det ni kallar "Noob" att man är kass på något utan man är nybörjare och vet inte speciellt mycket... hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Alltså betyder inte det ni kallar "Noob" att man är kass på något utan man är nybörjare och vet inte speciellt mycket... hehehe Det är ju samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jo jag vet men vissa småungar som är nya i dessa våldsamma spel med de små förkortningarna har jag märkt att de använder ordet som nån sorts hånord... Var bara det jag menade försöka berätta för de som tror det.... men jag tror jag kanske valde fel topic hehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts