MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) hur kommer man ut från fängelset på nåt uppdrag!jag kommert inte ut samma väg :'( Redigerad 13 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Trappan som du gick nerför, följ den heleeeeea vägen ner. Då kommer du ut till hundarna, för att komma ut därifrån skjut sönder låset på porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 hur klarar man uppdraget när man ska ta nån lastbil!och sen när jag kommer in dit står det "your identity"lr nåt sånt!hur gör man? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Hahahaha ursäkta men jag tycker du ska fuska för du klarar ju inget uppdrag själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) hur kommer man ut från fängelset på nåt uppdrag!jag kommert inte ut samma väg :'( Det e ett rätt schysst uppdrag(snipra alla poliser oxå hehehe , och alla bodyguards) när man får snipra från tornet Redigerad 16 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Hahahaha ursäkta men jag tycker du ska fuska för du klarar ju inget uppdrag själv va f*n finns det nå j*vla fusk eller?!nej bara trainers dum skalle!n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 va f*n finns det nå j*vla fusk eller?!nej bara trainers dum skalle!n00b! Vadå noob ladda hem savegame då det e ju fan fusk det oxå !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Alltså, (ursäkta uttrycket) men kan du tänka själv, Mafia "King"? Du ställer ju typ en fråga/uppdrag. Det är ju MENINGEN att man ska tänka lite grann och fundera ut hur man skall göra för att komma vidare. Gör så och det kommer att kännas mycket bättre att klara av uppdragen. PS. No offence, jag ville bara ge ett råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Alltså, (ursäkta uttrycket) men kan du tänka själv, Mafia "King"? Du ställer ju typ en fråga/uppdrag. Det är ju MENINGEN att man ska tänka lite grann och fundera ut hur man skall göra för att komma vidare. Gör så och det kommer att kännas mycket bättre att klara av uppdragen. PS. No offence, jag ville bara ge ett råd Offence?vad e det ?aja får testa det då! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Offence?vad e det ?aja får testa det då! :'( Engelskt uppslagsord offence Svensk översättning anstöt, förargelse, harm, förolämpning (substantiv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 aha då vet man det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nu ber jag jag jätte snällt.hur klarar man uppdraget "Just For Relaxation" jag ber hur snällt som helst. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Döda lastbilsföraren som du snor trucken från och ta han legitimation eller vad det är(du tar det genom att stå vid liket och trycka på höger musknapp) Redigerad 15 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nu ber jag jag jätte snällt.hur klarar man uppdraget "Just For Relaxation" jag ber hur snällt som helst. :'( Om du har fastnat och absolut inte kommer på vad som ska göras så kolla igenom nån walkthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Alltså du Maffia "King"... Hälften av inläggen här är postade utav dina frågor om hur man klarar olika uppdrag... Jag har en del förslag på hur du kan klara det utan att fråga om bli mer stolt över att ha klarat uppdragen... För det första kan du kolla av området som uppdraget utspelas på, kolla alla vakternas patroleringsrundor, mönstra upp hur förbi passerande går vars målet befinner sig. m.m. skissa av området och testa dig fram det är inte svårt alls... (Om uppdraget är på tid se till att få ltie tid och avsluta alltihop efter att din plan är klar.) hehehe Detta borde göra dig mycket stolatare om du lyckas med uppdragen eftersom att du för det första har klarat av uppdraget själv och för det andra tänkt ut en alldeles egen plan. (Plus ökad skissnings förmåga om du skissar ner området på ett papper hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Det låter frestande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Om du har fastnat och absolut inte kommer på vad som ska göras så kolla igenom nån walkthrough. vad e Walktrogh?vet inte vad det e :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 vad e Walktrogh?vet inte vad det e :"> Där står det exakt vad du ska göra på alla banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Hehe, Walkthrough, på svenska gå igenom, därmed "Gå igenom spelet" eller nåt sånt... En massiv guide helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts