ínko Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Varför hänger sej mitt spel när jag har ändrat något i Carcols.dat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 vad ändrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 färgerna på fordornen, men jag löste problemet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 hur gjör man för att uppna filerna ? dom ligger ju som typ "media". det är iaf en windiws media player ikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 HÄNGER spelet sig? Du borde nog säga åt spelet att ringa en psykolog eller så kan du sätta dig ner och prata ut om spelets probem... om han haft en svår uppväxt, om föräldrarna slog honom o.s.v. ( ) mikke: carcols.dat ska öppnas med typ anteckningar, w o rd eller nå't annat så'nt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 HÄNGER spelet sig? Du borde nog säga åt spelet att ringa en psykolog eller så kan du sätta dig ner och prata ut om spelets probem... om han haft en svår uppväxt, om föräldrarna slog honom o.s.v. ( ) mikke: carcols.dat ska öppnas med typ anteckningar, w o rd eller nå't annat så'nt program. ehh haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 the big Vercetti: man tackar och bugar. GTA3 freak: hans post var menings full. inget specielt spam. han svara på min fråga och gjorde en kul graj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts