MR_Lene Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 D här uppdraget me Rc helikoptern klarar ja inte!hittar alla tunnor utom den sista!JAg har försökt me allt!Var är den sista tunnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 vad jag vet så finns det en tunna per vånning och de e inte speciellt svåra att hitta ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Högst upp översta våningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 aja får väll leta då... men det tar i luften när ja ska åka upp ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Inuti Bygnaden (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 jojo men på ett ställe i byggnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Du kanske gör samma misstag som jag gjorde, jag trodde att alla bomberna skulle placeras inne i huset men en av dom ska plantas nere på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ja det tog ett tag innan jag klarade det där... sen kom jag på hur mini mapen funkade börja uppifrån tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Jag strimlade alla vakter och arbetare innan jag ens plockade upp första bomben. De är ju i vägen... Sedan kan man i lugn och ro hitta alla tunnor... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ja det tog ett tag innan jag klarade det där... sen kom jag på hur mini mapen funkade börja uppifrån tycker jag Nej, man ska absolut inte börja uppifrån. Det smartaste är att börja nerifrån för då blir den totala flygsträckan kortare än om man hade börjat uppifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Öhh... Nej. Det blir ju samma sak, fast vice versa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Öhh... Nej. Det blir ju samma sak, fast vice versa.. nä för om du börjar nerifrån så slipper du en lång tillbakaväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Hmm,, sant, mitt fel. Men å andra sidan var det vägen ner så speciellt lång heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Har hittat den du... d va lätt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 nä för om du börjar nerifrån så slipper du en lång tillbakaväg det måste ju bli lika långt för du tar ju nedersta tunnan sist om man kör vägen uppifrån!du ska iaf åka upp om du börjar nerifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 det måste ju bli lika långt för du tar ju nedersta tunnan sist om man kör vägen uppifrån!du ska iaf åka upp om du börjar nerifrån! rita det på ett papper du är klar när du släppt sista bomben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det märks att några utaver har sommarlov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 SKulle dem som fortfarande går i skolan inte ha det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts