15193118 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Hej! Jag har aldrig intreserat mig för datorer förut tills jag övertalades av en kompis att bränna VC av honom.och nu vill jag lära mig att modda skins och sånt. Kan ni hjälpa en nybörjare med det? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Bränna VC = Redigerad 12 juli, 2003 av Kubanen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Hej! Jag har aldrig intreserat mig för datorer förut tills jag övertalades av en kompis att bränna VC av honom.och nu vill jag lära mig att modda skins och sånt. Kan ni hjälpa en nybörjare med det?:"> Bränna inte bra /me slår dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 använd Deamon i stället ! (:!!! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 använd Deamon i stället ! varför ska han använda daemon tools för?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 varför ska han använda daemon tools för?? varför inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 varför inte.. För att han kopierade en skiva och då behöver man inte Daemon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 varför ska han använda daemon tools för?? mer sagt som ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts