skribb Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ok här kan man designa sin egen t-shirt. om ni sen gör en kan ni väl lägga in bilden här jag funderar på en t-shirt, men jag kan inte bestämma mig för en V-Rock bild eller I completed Vice City And All I Got Was This Lousy T-Shirt... eller kanske nåt annat? aja... jag skriver här när jag har kommit på nåt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) ok här kan man designa sin egen t-shirt. om ni sen gör en kan ni väl lägga in bilden här jag funderar på en t-shirt, men jag kan inte bestämma mig för en V-Rock bild eller I completed Vice City And All I Got Was This Lousy T-Shirt... eller kanske nåt annat? aja... jag skriver här när jag har kommit på nåt (:!!! sidan funkar inte (:!!! *edit* nu funkar den Redigerad 12 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Min T-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Min mamma jobbar med konst och plåttryckning så att jag ska fråga henne om hon kan sätta upp den här som en t-shirt och en plåtbild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 coolt har du ritat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 coolt har du ritat den Nej... en kompis gjorde den åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Själv har man funderat på att designa en haklapp, min gamla börjar bli sliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Själv har man funderat på att designa en haklapp, min gamla börjar bli sliten hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Själv har man funderat på att designa en haklapp, min gamla börjar bli sliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Va?om man designar en,kan man få den hem då?Är det äkta t-shirts vi pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 ja såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Sweeeet,då ska jag ha en Rampage tröja hmmm eller något som har med Vice City eller liknande att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tror ni att man kan trycka denna på en t-shirt? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Burning_Sausage2.v2.0..JPG ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tror ni att man kan trycka denna på en t-shirt? http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...sage2.v2.0..JPG ?? 1. Ja, om den får plats på t-shirten!...och pappret! 2. det där är väl Mp5:s bild 3. Plz, gör om bilden till en länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 2. ne visa ska du ha en t-shirt? med visa kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 på nikefootball.com kan man ju designa egna skor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 nu vet jag precis vad jag ska ha - en anti fjortis t-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 2. det där är väl Mp5:s bild Nej. PS: Inte MP5 utan chrille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts