Tigerr Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 som ni säkert vet så har det svärmat många rykten om att det inte skulle gå att klara 100% på vice city om man fuskar.. när man ska spara efter att ha skrivit in ett fusk så kommer det upp en varning att det kan påverka spelet.. min fråga riktar sig främst till dem som har klarat 100% med fusk.. vilka fusk använde ni, och hur ofta ungefär..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Det är väl bara falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 japp det e bara rykten har själv klarat det med fusk!jag tog fusk på alla uppdrag som gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Dom små fusken jag tog var ju dom 3 olika alla vapen-fusken, mer liv, mer armor, inga poliser och mer poliser. Inget som ger en varning m.a.o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) jag har använt nästan alla fusk och ändo har jag klarat 1000% edit: jag mena 100% Redigerad 12 juli, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Men ni vet inte? Kan kan fuska genom att ta bort poliser, fixa hälsa, vapen och några till. Men spawnar man bilar bl a, får man en varning om det. Ska själv testa hur de ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Jag kan stolt säga att jag inte använt några fusk alls! (Bara groupies-fusket . Fast då har jag inte sparat efteråt...) EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 vad e gropies fusk för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) När kvinnorna i spelet följer efter en.. Redigerad 12 juli, 2003 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 jaha, man jag har sparat med massor av spawnade bilar det funkar med alla fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gummiboll Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jag tror nog att R* satt in varningen i PS2-versionen pga att med gameshark-fusk kan spelet ofta låsa sig, radera saker etc, sedan har de låtit den varit kvar som ''avskräckande exempel''. Detta har säkert funkat bra också, och folk som inte hittar de sista unique jumpsen (exempelvis) blev paranoida och trodde att det var fuskens fel.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jag har inte hittat det sista hoppet, hittade det näst sista och fick 99%. Men sen dog jag utan att ha sparat och laddade och när jag gör om det händer inget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts