MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 på Happy barithday hur kommer man in i huset det står en vakt framför dörrn!ska jag skjuta han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Vilket hus och vilken dörr? Menar du uppdraget med ångbåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 nu e jag nån tans där det står "port of lost heaven"! den e så j*vla svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Måste bara säga att jag körde igenom mafia me mycke problem och svårigheter, jag kunde sitta 5 timmar i rad för att försöka klara ett uppdrag, vissa gånger tog de några timmar per dag i en vecka, men jag klara de, och när jag klara spelet så blev jag "lessen" för att de bästa spel jag kört och de jag spelat så mycke var slut! Kommer aldig glöma detta spel! Jag tycker faktist att Mafia e de spel som har bäst story av alla! Så Njut så länge ni spelar, de e värt att sitta flera dager för att klara ett mission! Jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 men böver ändå hjälp du bestämmer väl f*n inte över mig ( (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Har du hämtat dom där skömans-kläderna? Isåfall är det bara att gå på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Har du hämtat dom där skömans-kläderna? Isåfall är det bara att gå på båten. Jag tror han är på Lucky Bastard uppdraget där man ska gå in i hamnen och döda Morello. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 bastard e jag har dödat alla men vart finns morello? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Han är i lokalen där det står en bil utanför (hans) För att komma in där måste du spränga dörren med hjälp av tågvagnarna som är parkerade en bit bort. Gå och dra i växlarna så att spåret leder till dörren sen tar du bort bromsklossarna på den första vagnen. Om du misslyckas och tåget bara rullar iväg har du en chans till på dig med sista vagnen men se till att du drar i växlarna så att rälsen leder till dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 hur fan åker jag?jag hann inte i tid innan han dog!hur kommer jag till salieri bar?bilen står bara still och går inte att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 hur fan åker jag?jag hann inte i tid innan han dog!hur kommer jag till salieri bar?bilen står bara still och går inte att köra bensin stop kanske...ta en annan bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 inte bensin stopp!tror han skulle skjuta mig jag hann inte dit i tid så han dog! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts