MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 vart finns pistolen på ångbåten?e det i "Skipper has key"om det e han vart finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Det är en glad liten sjöman med en blå-vit skjorta som har den. Prata med honom, första gången ignorerar han dig, men andra gången ger han dig nyckeln. Sen hämtar du pistolen ifrån toan, och väntar på att han du ska skjuta kommer ut ifrån sin hytt. Resten tror jag att du fattar... Redigerad 12 juli, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ja men på 1 däck eller?2 3?vilket däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Toan är längst bak högst upp till höger. Det finns 2 toaletter där tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 vikken ska jag skjuta mörka eller ljusa kostymen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Du ska skjuta han som håller talet längst fram på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ähhhhh den va bara för enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts