Jump to content

Virus

eightball
 Share

Recommended Posts

Jag har typ värsta viruset nu B) När jag startar datorn så ser man bara skrivbords-bilden och så händer inget :huh: Jag måste trycka CRTL+ALT+Delete och sen trycka på "ny aktivitet". Men startmenyn och skrivbordsikonerna syns inte :'(

Jag håller på att checka efter fel på disken (det går trögt) och om den inte hittar felet eller om den inte kan reparera filen så får jag formatera hårddisken <_<. Och om inte det hjälper så får jag *gulp* installera om windows :angry:

Är det någon som vet vad det kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning. B)

Men det låter nicht som ett virus... :huh:

Formatera skiten, det skadar aldrig. Dessutom blir du av med en massa onödigt skit. <_< Men du blir av med en massa nödvändig skit också. :angry:

Är IE kvar när man formaterat? För jag fick det inte på någon skiva eller så. Dom ända skivorna jag fick med var typ recovery disk (ska testa att köra den), WinDVD, Office XP och nero.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

låna en skiva av nån :angry:

Jag såg att jag hade en nu.

Men när jag ska formatera så står det "Det gick inte att slutföra formateringen av den här enheten. Stäng alla Diskverktyg eller program som kan tänkas använda den här enheten." när jag trycker på start. Jag har absolut inget uppe men det står så endå <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg att jag hade en nu.

Men när jag ska formatera så står det "Det gick inte att slutföra formateringen av den här enheten. Stäng alla Diskverktyg eller program som kan tänkas använda den här enheten." när jag trycker på start. Jag har absolut inget uppe men det står så endå <_<

du måste ju vara i dos

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en pop up killer som låter som ett pisto skotta varje gång den tar bort nått...

skit jobbigt. :rolleyes:

det är högt åxå.

men som tur är så är jag inte så invaderad... :wub:

Det går att stänga av det ljudet.

Öppna Popup-Killer, tryck på Options, sen på Preferences. Tryck sen på fliken Look & Feel, kryssa sen av Enable Sound Effects. Klart! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor