Profossen Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 "In the Navy" När man kört Vice City så blev man lite nostalgisk å började på GTA 3. Har införskaffat Guiden så jag tänkte nå 100%. Nu efter sista uppdraget så ser jag på "staten" att jag bara lyckats med 70 mission av 73 och 97%. Det enda jag inte har gjort är taxi uppdraget, men det kan väl räcka för att få fullt? Jag har gjort de sidouppdragen (para.vig.fire...etc) till jag fått payoffen men måste man göra fler för att få "mission complete"? Har gjort allt som står i boken. Har ni gamers svar på detta? Tack för det i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Tror det räcker med det du inte klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Profossen Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Nu har jag gjort Taxi uppdraget så jag fick taxibilen, procenten ökade dock en enhet men det är fortfarande 70 uppdrag av 73 trots jag gjort allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Har du gjort uppdraget i Parkeringshuset , uppdraget i parken eller den med patriot på tredje bannan ? (:!!! Redigerad 12 juli, 2003 av GtA_ViCe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Har du gjort alla rc-bils uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Profossen Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Japp, alles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Har du "lämnat" alla bilarna till garagen och har du gjort alla "telefon-uppdrag" ? (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Gjorde du kenjis alla uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Profossen Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jajamensan. Det kunde vara Kenjis för där kan man ta kål på honom innan man var klar med hans uppdrag men inte i detta fall. Bilarna är i garaget, alla ikoner finns, alla utryckningsfordon på båten etc. Har svarat i varje tfn. Det är något märkligt med detta. Får väl släppa det men det är inge skoj när man var så nära. Tack. P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 har du klarat tfl-uppdragen nära joeys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 har du klarat patriot uppdraget brevid "supa-save" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 har du klarat patriot uppdraget brevid "supa-save" Han säger ju att han klarat allt det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Profossen Skrivet 14 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 du kanske har fuskat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Det kan bero på att du skippat något uppdrag. det gjorde jag och därför var jag tvungen att starta om. Jag gjorde inte uppdraget hos Joey när man ska köra några bankrånare. Jag klarade inte att bli av med polisen för jag visste inte var Pay´n Spray var någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Tror det räcker med det du inte klarat. ganska smart sagt..haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Det här är kanske gammalt, men vad händer när man får 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) Det här är kanske gammalt, men vad händer när man får 100%? Man tröttnar på spelet och köper något annat spel! Redigerad 19 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts