Speeder Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 för att köra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/forum/invboard/style_images/1/atb_search.gif Men men, så här gör man: Starta GTA2 Manager, gå till network, välj tcp/ip, fyll i ip'n, starta och joina servern i listan. Om du ska hosta gör du likandant men lämnar ip-fältet tomt. Ska vi köra nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/forum/invboard/style_images/1/atb_search.gif Ska vi köra nån gång? JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 JA! Jag kan spela nu, logga in på msn så snackar vi där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 nån som vill gta2 multiplayer imorgon arvid: inget mer hack nu, jag har bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 nån som vill gta2 multiplayer imorgon arvid: inget mer hack nu, jag har bredband säg bara till, jag kan spela när som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Va gör man när man kör MP?? Går man runt två st å sammarbetar mot polisen å kan man göra uppdrag tesamans?? Lr e man motvarandra?? Ja har snart GTA2 skulle va kul å köra lite då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Va gör man när man kör MP?? Går man runt två st å sammarbetar mot polisen å kan man göra uppdrag tesamans?? Lr e man motvarandra?? Ja har snart GTA2 skulle va kul å köra lite då! Man spelar 2-6 stycken samtidigt, om man vill kan man samarbeta mot polisen men det är meningen att man ska döda varandra, man kan inte göra uppdrag i mp. Det finns 3 olika spel, Frag Game (Döda varandra), Tag Game (En person jagas av de andra) och Point Game (Samla poäng). Det går att spela mp på alla originalbanorna samt även 3 speciella mp-banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 VIll spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts