epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Men vi har EU... HAHAHAHAHA!!!!! Eller det är nog inget att vara stolt över. Personligen tycker jag att alla som är emot EU och EMU är lite oinformerade. Eller så är det så att deras föräldrar tycker det är dåligt, så tycker dem det också. Jag vill inte ha något bråk, jag säger bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Personligen tycker jag att alla som är emot EU och EMU är lite oinformerade. Eller så är det så att deras föräldrar tycker det är dåligt, så tycker dem det också. Jag vill inte ha något bråk, jag säger bara vad jag tycker. Du tycker som du tycker och det respekterar jag. Personligen tycker jag att Sverige har förlorat sin personlighet och EU och EMU hjälper inte riktigt för att få tillbaka den. Dessutom är svenska folket inte stolta över att vara svenskar. Dom bara tänker hur bra andra länder är. Sverige är på väg att gå under... *suck*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Du tycker som du tycker och det respekterar jag. Personligen tycker jag att Sverige har förlorat sin personlighet och EU och EMU hjälper inte riktigt för att få tillbaka den. Dessutom är svenska folket inte stolta över att vara svenskar. Dom bara tänker hur bra andra länder är. Sverige är på väg att gå under... *suck*. Men jag tycker inte att Sverige är världens bästa land, utan jag vill vara en del av något större. Fördelar: Kronan sjunker mer och mer, euron räddar oss. Lättare att åka utomlands, inga omräkningar av olika valutor. Bättre för handeln. Kul med förändring. Snyggare pengar. Nackdelar: Höjda huspriser. Kanske lite märkliga avrundningar av priser. Svenska kronan försvinner för alltid. Inte roligt om man hittar en madrass full med 1000-lappar i efter några år. Jag har säkert missat flera fördelar och nackdelar, men det här är dem jag kom på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Men jag tycker inte att Sverige är världens bästa land, utan jag vill vara en del av något större. Fördelar: Kronan sjunker mer och mer, euron räddar oss. Lättare att åka utomlands, inga omräkningar av olika valutor. Bättre för handeln. Kul med förändring. Snyggare pengar. Nackdelar: Höjda huspriser. Kanske lite märkliga avrundningar av priser. Svenska kronan försvinner för alltid. Inte roligt om man hittar en madrass full med 1000-lappar i efter några år. Jag har säkert missat flera fördelar och nackdelar, men det här är dem jag kom på nu. tycker inte om varken eu eller emu...inte för att mina föräldrar gör de...tycker bara attt sverige kan vara ett självständigt land...alltså slippa alla lagar som eu tar hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 tycker inte om varken eu eller emu...inte för att mina föräldrar gör de...tycker bara attt sverige kan vara ett självständigt land...alltså slippa alla lagar som eu tar hit... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Vilka lagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Vilka lagar? många lagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Fortsätt debatten i topicen "EMU!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Fortsätt debatten i topicen "EMU!" ok...ska bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ok...ska bli... Prakt exempel på hur man dödar en ferrari topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Fick nyss reda på att den kostade 3,5-4 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Fick nyss reda på att den kostade 3,5-4 miljoner. Det är väl bara att börja spara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Fick nyss reda på att den kostade 3,5-4 miljoner. Menar du bilen du såg? isf måste du ju veta vilken modell det var, så vilken var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Menar du bilen du såg? isf måste du ju veta vilken modell det var, så vilken var det? Fick reda på det av min svägerska. Ingen aning om vilken modell det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Fick reda på det av min svägerska. Ingen aning om vilken modell det var. Men då måste ju hon veta vilken modell det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Men då måste ju hon veta vilken modell det är? Varför måste hon veta det? Hon kanske också bara har fått reda på priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Varför måste hon veta det? Hon kanske också bara har fått reda på priset. Verkade rimligt att hon även visste vilken modell det var. Aja den som berätta priset för henne borde veta vilken modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Verkade rimligt att hon även visste vilken modell det var. Aja den som berätta priset för henne borde veta vilken modell. Någon som är kunnig inom Ferrari borde veta vilken modell som ligger mellan 3,5-4 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Vad jag vet kostar ingen Ferrari modell det idag. Alla ligger på 1-2 miljoner. Utom Enzo som ligger en bra bit över 5 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts