Jump to content

Ferrari! Ferrari! Ferrari! Ferrari! Ferrari!

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Men vi har EU... HAHAHAHAHA!!!!! ;)

Eller det är nog inget att vara stolt över. :ph34r:

Personligen tycker jag att alla som är emot EU och EMU är lite oinformerade. Eller så är det så att deras föräldrar tycker det är dåligt, så tycker dem det också. :ph34r:

Jag vill inte ha något bråk, jag säger bara vad jag tycker. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag att alla som är emot EU och EMU är lite oinformerade. Eller så är det så att deras föräldrar tycker det är dåligt, så tycker dem det också. ^_^

Jag vill inte ha något bråk, jag säger bara vad jag tycker. :)

Du tycker som du tycker och det respekterar jag.

Personligen tycker jag att Sverige har förlorat sin personlighet och EU och EMU hjälper inte riktigt för att få tillbaka den. :o

Dessutom är svenska folket inte stolta över att vara svenskar. Dom bara tänker hur bra andra länder är. Sverige är på väg att gå under... *suck*. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tycker som du tycker och det respekterar jag.

Personligen tycker jag att Sverige har förlorat sin personlighet och EU och EMU hjälper inte riktigt för att få tillbaka den. :o

Dessutom är svenska folket inte stolta över att vara svenskar. Dom bara tänker hur bra andra länder är. Sverige är på väg att gå under... *suck*. :ph34r:

Men jag tycker inte att Sverige är världens bästa land, utan jag vill vara en del av något större.

Fördelar: Kronan sjunker mer och mer, euron räddar oss. Lättare att åka utomlands, inga omräkningar av olika valutor. Bättre för handeln. Kul med förändring. Snyggare pengar.

Nackdelar: Höjda huspriser. Kanske lite märkliga avrundningar av priser. Svenska kronan försvinner för alltid. Inte roligt om man hittar en madrass full med 1000-lappar i efter några år.

Jag har säkert missat flera fördelar och nackdelar, men det här är dem jag kom på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tycker inte att Sverige är världens bästa land, utan jag vill vara en del av något större.

Fördelar: Kronan sjunker mer och mer, euron räddar oss. Lättare att åka utomlands, inga omräkningar av olika valutor. Bättre för handeln. Kul med förändring. Snyggare pengar.

Nackdelar: Höjda huspriser. Kanske lite märkliga avrundningar av priser. Svenska kronan försvinner för alltid. Inte roligt om man hittar en madrass full med 1000-lappar i efter några år.

Jag har säkert missat flera fördelar och nackdelar, men det här är dem jag kom på nu.

tycker inte om varken eu eller emu...inte för att mina föräldrar gör de...tycker bara attt sverige kan vara ett självständigt land...alltså slippa alla lagar som eu tar hit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor