Mr Mister Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). Min fråga är; vad kostar en sådan bil? PS: Percy Barnevik bor här också. Och min brorsa bor granne med Tomas Wernersson (Nån gammal fotbollsmålvakt, som är på TV ibland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 onödig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 onödig ? Du har tydligen inte läst. Jag ställer nämligen en fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). Min fråga är; vad kostar en sådan bil? PS: Percy Barnevik bor här också. Och min brorsa bor granne med Tomas Wernersson (Nån gammal fotbollsmålvakt, som är på TV ibland). har ingen aning. skulle gissa på 1,2 miljoner kankse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 F50 tvivlar jag mycket starkt på att det var eftersom den inte säljs längre. När den kom 1997 (borde det vara eftersom F40 kom 87) kostade den nog en bra bit över 2 miljoner, kanske typ 5 men ska inte svära på det. Troligt är att det var en 360 modena, den är ju inte allt för ovanlig, kostar typ 1,2 miljoner. Vilken stad talar vi om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 F50 tvivlar jag mycket starkt på att det var eftersom den inte säljs längre. När den kom 1997 (borde det vara eftersom F40 kom 87) kostade den nog en bra bit över 2 miljoner, kanske typ 5 men ska inte svära på det. Troligt är att det var en 360 modena, den är ju inte allt för ovanlig, kostar typ 1,2 miljoner. Vilken stad talar vi om? Modenan är min favvo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 F50 tvivlar jag mycket starkt på att det var eftersom den inte säljs längre. När den kom 1997 (borde det vara eftersom F40 kom 87) kostade den nog en bra bit över 2 miljoner, kanske typ 5 men ska inte svära på det. Troligt är att det var en 360 modena, den är ju inte allt för ovanlig, kostar typ 1,2 miljoner. Vilken stad talar vi om? Jag tror inte att det var en 360 Modena. Det var en snyggare modell. Troligen den snyggaste bilen jag sett. "Staden" vi talar om heter Kämpersvik och ligger mellan Fjällbacka och Grebbestad i Bohuslän. Många norskar och rika folk kommer dit på somrarna. PS: Jag gillar inte norskarna. Vi borde starta krig mot dem och ta deras olja! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 360n känns lite B tycker jag... Då är nog 575n tuffare, och Enzon har jag börjat gilla, är iaf den bilen man skulle bli gladast över att se åka förbi på gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 har ingen sett en ferrari maranello nån gång? Den e den snyggaste bil jag har sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag gillar inte norskarna. Vi borde starta krig mot dem och ta deras olja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 har ingen sett en ferrari maranello nån gång? Den e den snyggaste bil jag har sett! 575an är en Maranello. Den heter Ferrari 575 Maranello. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Gillar Ferrari . Tog med några bilder , Enzo Ferrari (som den igentligen heter ) (den heter M Maranello ) Redigerad 15 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ja sant att den heter 575M. Den där bilden med F50na såg ju trevlig ut, nån 355a, 348a och 456a i bakgrunden också... Mr Mister om du nu såg en ny Ferrari borde du väl kunna svara på vilken det var nu. Bra bild på 355a om det var en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Den där bilden med F50na såg ju trevlig ut, nån 355a, 348a och 456a i bakgrunden också... Ehhh jag ser ingen 456 i bakgrunden , fast jag ser en grå 360 Modena och en 360 Spyder dock . Lägger till en också Redigerad 15 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Den gråa som du tycker att den är tycker jag liknar är 456a ganska säker på det... Den du kallar 360 spider skulle jag nog tro är en 355 spider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Jag gillar inte norskarna. Vi borde starta krig mot dem och ta deras olja! jag vill inte att NATO ska gå imot oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). Min fråga är; vad kostar en sådan bil? PS: Percy Barnevik bor här också. Och min brorsa bor granne med Tomas Wernersson (Nån gammal fotbollsmålvakt, som är på TV ibland). mer än killen i avataren har råd me iaf! din avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Enzo Ferrari (som den igentligen heter ) Nej det var Ferraris grundare som hette det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag vill inte att NATO ska gå imot oss Aj wass jast kidding, iff ju now watt aj min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Men vi har EU... HAHAHAHAHA!!!!! Eller det är nog inget att vara stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts