Jump to content

Ferrari! Ferrari! Ferrari! Ferrari! Ferrari!

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). :) Min fråga är; vad kostar en sådan bil? ;)

PS: Percy Barnevik bor här också. Och min brorsa bor granne med Tomas Wernersson (Nån gammal fotbollsmålvakt, som är på TV ibland).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). <_< Min fråga är; vad kostar en sådan bil? B)

PS: Percy Barnevik bor här också. Och min brorsa bor granne med Tomas Wernersson (Nån gammal fotbollsmålvakt, som är på TV ibland).

har ingen aning.

skulle gissa på 1,2 miljoner kankse :huh::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F50 tvivlar jag mycket starkt på att det var eftersom den inte säljs längre. När den kom 1997 (borde det vara eftersom F40 kom 87) kostade den nog en bra bit över 2 miljoner, kanske typ 5 men ska inte svära på det.

Troligt är att det var en 360 modena, den är ju inte allt för ovanlig, kostar typ 1,2 miljoner.

Vilken stad talar vi om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F50 tvivlar jag mycket starkt på att det var eftersom den inte säljs längre. När den kom 1997 (borde det vara eftersom F40 kom 87) kostade den nog en bra bit över 2 miljoner, kanske typ 5 men ska inte svära på det.

Troligt är att det var en 360 modena, den är ju inte allt för ovanlig, kostar typ 1,2 miljoner.

Vilken stad talar vi om?

Modenan är min favvo.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken stad talar vi om?

Jag tror inte att det var en 360 Modena. Det var en snyggare modell. Troligen den snyggaste bilen jag sett. -_-

"Staden" vi talar om heter Kämpersvik och ligger mellan Fjällbacka och Grebbestad i Bohuslän. Många norskar och rika folk kommer dit på somrarna.

PS: Jag gillar inte norskarna. Vi borde starta krig mot dem och ta deras olja! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag hälsade på min brorsa i det lilla västkustsamhället, såg jag vd:n för New Wave. Han bor nämligen där. När vi skulle svänga in till samhället, mötte vi honom i en sprillans ny Ferrari F50 (tror jag). ;) Min fråga är; vad kostar en sådan bil? :ph34r:

mer än killen i avataren har råd me iaf! din avatar :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor