KiMpaN Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 jag har problem med vice city när jag ska starta det så startar det inte:/...jag insatlerade det på morgonen å spelade typ hela dan sen for jag å badade å när jag kom hem så gick det inte att starta..!! samma sak va det med gta 3! har insalerat om spelat å allt möjligt mn det funkar ändå inte :'( ...nån som vet va som e fel..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Vad händer när du försöker starta det, kommer det upp nått felmeddelande eller nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) nej...det här "timglaset" brevid musen kommer upp i nån sekund sen försvinner det åsså händer inge mer! Ingen som vet va som e fel???!? Redigerad 11 juli, 2003 av KiMpaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 äre ingen som vet nått!!...surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Händer för mig med ibland, bara att starta om datorn och inte röra musen när datorn startar och sen inte röra musen när spelet startar (funkar för mig iallafall) Redigerad 11 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 jasså.. jag ha startat om datorn typ 1000ggr å formaterat den har jag gjort med när det inte gick på gta 3...mn mn jag kan prova!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Kan ju va nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 fy så surt. men du kan ju kolla med suporten. dom borde ju hjälpa. eller om det finns nån patch att ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) joo de e rätt surt!....Mn jag kan ju göö det..mn ignen som vet omd e kan va nån fel på datorn nå maskinvaru saker eller va de heter Jajja...! å jag provade de du sa att inte röra musen mn de gick ändå inte Redigerad 12 juli, 2003 av KiMpaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts