Danneh Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Ja, När ska ni fixa så att alt funkar Tex Länkar kontakta oss mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Hultenius vågar inte ge datum på det längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag börjar också fundera på det. Det ska väl inte vara så svårt att fixa det? Istället för att uppgradera forumet kan han väl fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag tror han sitter o moddar nu istället för att uppdatera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag tycker forumet är mycket viktigare än sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag tycker forumet är mycket viktigare än sidorna Det är sant.. Forumet går i första hand eftersom typ 90% av alla besökare på gtasajten besäker forumet.. (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 men jag tycker ändå att han ska fixa länkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Länk-systemet är en aning komplicerat. Det tog flera timmar att knåpa ihop. Meningen är att länk-systemet helt själv ska kunna bestämma om en hemsida är aktiv eller inte. Detta är redan klar sedan länge men nu är det två saker som måste fixas innan jag kan sätta igång systemet. För det första behöver vi en daglig cykel (alltså ingen sån man trampar på ) som ger order till länk-systemet minst en gång om dagen. Jag har pratat med admin på både EPS Domains och Webcows, men dom kan inte göra nått även om det är busenkelt att fixa... men det kan gå att fixa på andra sätt... För det andra måste jag lägga in alla hemsidor i databasen och dessutom göra en liten config till varje så att länk-systemet fungerar så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts