Knylan Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Har för vana att köra fast på vissa uppdrag, som nog egentligen är rätt enkla om man kan några smarta tips. Jag sitter sällan på smarta tips så jag har kört fast på uppdraget No Escape. Hur fan ska jag komma ut levande och dessutom få med mig fettot? Snackar alltså om första uppdraget man får när man köpt Malibu Club, man ska få ut en snubbe ut fängelset. Finns det några tips på vapen tex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danneh Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 skriv thugstools när du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 skriv thugstools när du spelar det är ju ett fusk.... gör såhär: gå in och ta poliskläderna och ta kortet och gå ner till cellen, när det står att du ska ta dig ut så ska du ta fram nått kraftigt vapen, tex. shotgun, eller python. Skjut ner alla som du ser och spring sen ut, där ska du ha en flyktbil stående sen innan och skjuta ner alla poliser, ta flyktbilen, åka till en pay n' spray, och så till plejset han ska till..... klart! Ha fullt med armor och health innan du startar uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ta ut han från cellen. skit i han, ta bilen till pay´n´spray..sen tar du han därifrån bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knylan Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Kan man ta poliskläderna även då uppdraget är aktiverat? Jag tog dom en gång innan jag åkte och fick uppdraget på Malibu Club, och då försvann dom sen då jag aktiverade uppdraget. Typ som att spelet var programmerat för att man inte fick ha poliskläderna. Jag som gjort fel på den fronten bara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Ja, du ska ta kläderna när du har aktiverat uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 skriv thugstools när du spelar Och varför kan han inte skriva "Nuttertools"lr "Professionaltools"?dom e ju mycket bättre!(fast jag använde inte fusk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts