Frusciante_ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Ja, jag fick smärre damp när det kom upp ett meddelande där det stod: Cannot open file C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vicy City\models\gta3.img så jag undra om det är någon snäll jävel som vet hur jag ska göra (?), för jag är rätt trött på att köra omkring i de tråkiga GTA bilarna. Vill gärna ha ex Batmobile, Ferrari Enzo. :'( HJÄLP! Redigerad 11 juli, 2003 av Frusciante_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Använd IMGtool istället... Redigerad 11 juli, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 var kan man finna det då ? har åxå problem med detta program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 var kan man finna det då ? har åxå problem med detta program. GTAsajten -> GTA3 -> Downloads -> Editorer -> IMG Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 så Gta 3 grejen fungerar till Vice City ? då så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts