MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hur klara man det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Du kollar på videon sen skuter du ner alla du ser(utom Sam och Paulie) Redigerad 10 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ok och tack för att du kallar mig "stupid"!men dom dödar mig ju hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 haha kan du inte klara nå uppdrag själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 haha kan du inte klara nå uppdrag själv!! Så ni retas nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Aja när jag har dödat alla "mafias" så vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Ta pick upen (bilen med sprit) som är högst upp i garaget och kör ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ja jag märkte det!"Bon Apetit" va enkel som F.A.N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 va sugen man blir å spela mafia nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts