SpX Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Kan nån hjälpa mig att klara deathrow och demolition man, jag har försökt jättemånga gånger, jag kan skicka mina sparade filer så kan nån kanske hjälpa mig?? Vore jätteschysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Vad var Deathrow för uppdrag nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpX Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 När man skulle rädda Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 När man skulle rädda Lance Det uppdraget var väll inte så svårt? Vad är det du inte klarar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpX Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Antingen kommer jag dit försent, eller så dödar dom mig, eller så har jag ingen bil osv, jättesvårt har försökt typ 10 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ett tips, när du har fått Lance att följa efter dig, ta sopbilen och åk till sjukhuset med den. (Om du kom så långt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpX Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Har aldrig kommit så långt, kan du hjälpa mig plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Vad använder du för vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 använd Colt M4(liknar m16) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Rocket Luncher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 flyg till soptippen med en hellikopter. landa på baksidan. det finns lixom en ingång där på baksidan. använd sniper och automatgevär/pistol och skjut ner gubbarna. sen så sticker du med Lance till hellikoptern och flyger till sjukhuset. inte så detaljerat men det blir ju en idé och du kommer ju kunna utgå från den iaf. jag hadde inte problem med nått av uppdragen första gången jag lira. sista gången som jag försökte så klarade jag det på umgefär 20:de gången. jaja. lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts