Frusciante_ Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Mmmm, jag tycker att det är skitstörigt för jag har laddat ner Hunter filer men så står det på tyska att jag ska in i nån Gta3.img, men när jag försöker att öppna den så hänger nästan datan sig. Nån som vet hur jag annars kan lägga in mina bilar, Helikoptrar osv?? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 öhhh varför har du laddat ner huntern när den redan finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 det är väll grymt att ha två... (skulle gissa att det är för att låsa upp den...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 men jag hittar ju ingen hunter på militärbasen ? Jag har gått runt där och tvingats skjuta alla militärer som är där bara för att hitta den, men det finns ingen där. Konstigt, för en som jag känner säger att den ska vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 men jag hittar ju ingen hunter på militärbasen ? Jag har gått runt där och tvingats skjuta alla militärer som är där bara för att hitta den, men det finns ingen där. Konstigt, för en som jag känner säger att den ska vara där. Har du varvat spelet då? man måste göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Varvat? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 vote: men jag har varit på militärbasen men jag hittar inte den huntern. Jag har gått runt överallt på militärb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 när du klarat alla uppdrag ska huntern finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag röstade på "Men någon som kan förklara hur man lägger in nya bilar osv?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 va? vad är detta? en undersökning? ånej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ne, men han gjorde fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 vote: men jag har varit på militärbasen men jag hittar inte den huntern. Jag har gått runt överallt på militärb. Det lät som det bästa alternativet..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 hehe, det händer faktist rätt så ofta att folk skriver i pollarna istället för trådar Alltid lika roligt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts