Jump to content

Film-Tävlingen+fusk?

Black Knight
 Share

Recommended Posts

Fick man det! Och jag som trodde det var förbjudet...a ja...fick till en ganska schysst film i alla fall.

När jag ändå är inne på ämnet vice city film, så kan jag medela att en ny version av Fraps kommer snart. Den kommer att stödja upplösningar upp till 1024x768. Dessutom kommer man att kunna ta upp ljud också. Tyvärr så kommer dennna version inte vara gratis, men man får hoppas på att dom släpper nåt shareware eller demo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick man det! Och jag som trodde det var förbjudet...a ja...fick till en ganska schysst film i alla fall.

När jag ändå är inne på ämnet vice city film, så kan jag medela att en ny version av Fraps kommer snart. Den kommer att stödja upplösningar upp till 1024x768. Dessutom kommer man att kunna ta upp ljud också. Tyvärr så kommer dennna version inte vara gratis, men man får hoppas på att dom släpper nåt shareware eller demo.

Shareware eller demo?? Nä tacka vet jag k-z-- .

Redigerad av Lance Vance Dance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja denna tråden kommer väl ändå låsas nu så jag kan lika gärna fråga?

Finns det spyware i kazaa lite?? Jag trodde det var cleant :P

*edit*

Har aldrig fått popups av det iaf

Nej det finns inte spyware i K-lite. Det finns en modifierad spyware-dll-fil där spyware delen är uttagen. Testa själv att skanna igenom med AdAware. Beträffande dc så är dc++ mycket bättre :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor