Black Knight Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Får man fuska på vc när man gör filmen till tävlingen? Inte vapen fusk och sånt utan så att båtar o bilar kan flyga? så att bilen inte går sönder? får man ha på dem fusken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Måste man få . Nog bara Hultan som har det svaret, men om man inte får det så kan du nog lägga in det lite diskret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Måste man få . Nog bara Hultan som har det svaret, men om man inte får det så kan du nog lägga in det lite diskret har redan tänkt på d haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 hur fuskar man diskret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Visst får man ha fusk, men det lär sänka filmen ganska mycket om man ser onaturliga stunts osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Fick man det! Och jag som trodde det var förbjudet...a ja...fick till en ganska schysst film i alla fall. När jag ändå är inne på ämnet vice city film, så kan jag medela att en ny version av Fraps kommer snart. Den kommer att stödja upplösningar upp till 1024x768. Dessutom kommer man att kunna ta upp ljud också. Tyvärr så kommer dennna version inte vara gratis, men man får hoppas på att dom släpper nåt shareware eller demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) tufft!!! då ska det bli filmande!!! men, vilka stora filer det kommer bli demo finns här nu! http://www.fraps.com/downloads.htm Redigerad 11 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Fick man det! Och jag som trodde det var förbjudet...a ja...fick till en ganska schysst film i alla fall. När jag ändå är inne på ämnet vice city film, så kan jag medela att en ny version av Fraps kommer snart. Den kommer att stödja upplösningar upp till 1024x768. Dessutom kommer man att kunna ta upp ljud också. Tyvärr så kommer dennna version inte vara gratis, men man får hoppas på att dom släpper nåt shareware eller demo. Shareware eller demo?? Nä tacka vet jag k-z-- . Redigerad 12 juli, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fraze Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Shareware eller demo?? Nä tacka vet jag k-z-- . ett demo. Vad fan är k-z--? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ett demo. Vad fan är k-z--? Kan inte skriva det tyvärr, forumets regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 man fattar väll iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ..att det är kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) ..att det är kazaa Jaja denna tråden kommer väl ändå låsas nu så jag kan lika gärna fråga? Finns det spyware i kazaa lite?? Jag trodde det var cleant *edit* Har aldrig fått popups av det iaf Redigerad 12 juli, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Kan man få tröstpris om man gör den sämsta filmen? (:!!! Jag har inte uppkoppling på den datorn jag spelar gta på så jag filmade med digitalkameran, och "redigerade" i Windows movie maker.. resultatet e ju enastående pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Filmande med digitalkamera låter ju inte så jättebra, men skicka in filmen ändå Tyvärr finns det inget pris för sämsta film, men jag tror inte du kommer sist ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jaja denna tråden kommer väl ändå låsas nu så jag kan lika gärna fråga? Finns det spyware i kazaa lite?? Jag trodde det var cleant *edit* Har aldrig fått popups av det iaf off-topic: det finns i alla kazaa versioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jaja denna tråden kommer väl ändå låsas nu så jag kan lika gärna fråga? Finns det spyware i kazaa lite?? Jag trodde det var cleant *edit* Har aldrig fått popups av det iaf Nej det finns inte spyware i K-lite. Det finns en modifierad spyware-dll-fil där spyware delen är uttagen. Testa själv att skanna igenom med AdAware. Beträffande dc så är dc++ mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts