Scarface Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 HL2 släpps ju om ca 2 månader och Halo i slutet av året? Vad tycker ni jag ska förboka? Jag tror nog att jag ska förboka HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Half-Life 2 såklart! Det knäcker Halo hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Half-Life 2 såklart! Det knäcker Halo hårt! hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Half-Life 2 såklart! Det knäcker Halo hårt! Självklart Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 HL 2! Halo är inte lika kul (enligt mig, jag hatar Sciencefiction spel) och har en sliten Grafikmotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hur vet du det? Hur vet du att vatten är vått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Hur vet du att vatten är vått? Han har väll badat *edit* kolla min signatur så ser du svaret Redigerad 10 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Han har väll badat nä faktiskt inte jag vet det är uppenbart att hl2 kommer bli bättre än vad halo kommer bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 HL 2! Halo är inte lika kul (enligt mig, jag hatar Sciencefiction spel) och har en sliten Grafikmotor håller me lite där. tycker inte om overkliga sepl...men Quake går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 HL 2! Halo är inte lika kul (enligt mig, jag hatar Sciencefiction spel) och har en sliten Grafikmotor hl är ett "sci fi, action äventyr" själv gillar jag spel som halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 hl är ett "sci fi, action äventyr" själv gillar jag spel som halo Jaja Men HL-typen är skojigare och mindre Sci-fi tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 aa kop hl2...men det dar angaende verklighetsfaktorn sa ar ju inte HL sa verkligt det heller..fast battre an HALO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 håller me lite där. tycker inte om overkliga sepl...men Quake går bra Måste.... Spela...... QUAKE!!! NU frestade du mig..... kanske tar fram skivorna ikväll... HL2 HELT KLART!!!! (Dum fråga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) aa kop hl2...men det dar angaende verklighetsfaktorn sa ar ju inte HL sa verkligt det heller..fast battre an HALO kör med dina å,ä,ö n samool!jag vet att du har dom bokstäverna. >>>Där Finns Ett Ä Med Från Samool!<<<[ Redigerad 11 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 kör med dina å,ä,ö n samool!jag vet att du har dom bokstäverna. >>>Där Finns Ett Ä Med Från Samool!<<<[ Tänk på att han kan vara utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 kör med dina å,ä,ö n samool!jag vet att du har dom bokstäverna. >>>Där Finns Ett Ä Med Från Samool!<<<[ Han befinner sig utomlands för tillfället och använder tangentbord som saknar å, ä, ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Allvarligt talat gillade jag inte HL speciellt mycket. Det spårade ur när man kom till alienvärldern, och så var det alldeles för linjärt. Inget spel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 counter-life är kul när man har tröttna på halflife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Jag förbokade Half Life 2 igår. Spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Vart förbokade du nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts