Micke = GTA GALEN Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Vad får man när man klarat det uppdraget(keep your friend close...) o EXAKT när får man dom och vart fins dom ? PS.skriv inte typ. på ocena beach för jag vet inte vart ställena ligger..........gör en karta eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 hjälp mig tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ehh.. får man nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) Näe , jaja man får en skyddsväst och en Python i det lilla rummet med TV och soffor i *edit* man får en Hunter vid Fort Baxter Airbase också (basen som ligger brevid flygplattsen ) Redigerad 13 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Näe , jaja man får en skyddsväst och en Python i det lilla rummet med TV och soffor i *edit* man får en Hunter vid Fort Baxter Airbase också (basen som ligger brevid flygplattsen ) har du tagit 100 hp och klarat storyn så har du den vid ocean beach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 nej! det räcker med att man har klarat storyn eller har 100hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Man får som sagt en python och hunter. Och så klarar man storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) Jag hatar detta: Hunter står i Fort Baxter (militärbasen) när man har klarat storyn eller hittat 100 hp. Har man gjort båda så står den på en helikopterplatta i ocean beach... INGET ANNAT.. Redigerad 15 juli, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Hur kommer man in i basen dom börjar ju skjuta mot mig när jag e där ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 skaffa snut dräk inne i östra öns polis station... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts