_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Är Sim city 4 roligt?.. tänkte köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 sk*t roligt jag har den man byyger fan vilken stad man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 sk*t roligt jag har den man byyger fan vilken stad man vill Ska köpa det nu då..! snart tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Blev sugen på att spela sim city, jag har bara sc 3000 men det får duga... ska installera det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 kör sim city 4 istället,sim city 3000 är gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 får nöjja mig med Sim City 2000. men Sim City är väll ändå ganska krävande på systemkraven va ? för min kompis sprillans nya Packard Bell (fniss) hackade det ganska friskt. men så var det ju Packard Bell åxå. skall nog köpa Sim City 4. eller så lånar jag eller så får jag ha en bränt skiva för en gång skull i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 tada. Sim City 4 Rush Hour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Nu har jag köpt det.. Men hur får man dit folk till staden? det går ju inte att bygga bro! help me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Nu har jag köpt det.. Men hur får man dit folk till staden? det går ju inte att bygga bro! help me.. beställ dom på post order. hur fugerar det igentilgen ? får man inte välja stad själv eller ? är det typ Camping ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Du bygger upp din egen stad sk*t skojj! Jag har inga bilar inget folk i staden knappt.. fast det står att jag har 200 människor i staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) de är nästan som rollercoaster tycoon människorna kommer om du väntar Redigerad 10 juli, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Och hur kan man bygga skyskrapa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 sluta läska så ! va sugen jag är på det ! vill ha ! jo, jag vet att man skall bygga stad själv. men skall man bygga på en mark och sen gå vidare till en anna när man fyllt upp de krav som ställs ? eller är det som på de tidigare Sim City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 tada. Sim City 4 Rush Hour. Är det från filmen? isf säger jag som en vanlig gris hadde sagt: Grymt! ^(**)^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Är det från filmen? isf säger jag som en vanlig gris hadde sagt: Grymt! ^(**)^ SimCity 4: Rush Hour innebär att det kan hända olycker som bilkrockar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 SimCity 4: Rush Hour innebär att det kan hända olycker som bilkrockar och liknande. jaha... men jag säger fortfarande som en vanlig gris skulle ha sagt: Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 ni kan ju ta och kolla lite på dom få screens som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag har redan kollat på dom(rätt coola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 SC4 e helt sämst tycker jag det vart tråkigt efter en vecka!så ligger det bara och skräpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 SC4 e helt sämst tycker jag det vart tråkigt efter en vecka!så ligger det bara och skräpar. Jag tycker att det är rätt kul, men det är inget jag bara måste ha direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts