Jump to content

certaindeath cheat

Reefer
 Share

Recommended Posts

Jag undrar om certaindeath fusket (det som gör att man röker en ciggaret) om det räknas som ett fusk -_- . Det står inte "cheat activated" när man slår in det :P

Jag har nämligen slagit in det nån gång och sen råkat spara. Den varnar inte som den gör när man (råkat) slå in nått annat fusk och vill spara :wacko::P.

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om certaindeath fusket (det som gör att man röker en ciggaret) om det räknas som ett fusk -_- . Det står inte "cheat activated" när man slår in det :P

Jag har nämligen slagit in det nån gång och sen råkat spara. Den varnar inte som den gör när man (råkat) slå in nått annat fusk och vill spara :wacko::P.

Det fusket funkar inte ens, det är nog bara påhittat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska det se ut när han röker då? När jag skriver in certaindeath fusket händer ingenting.

Edit: Återigen är det mitt grafikkort som jävlas... jag testade nyss och då kom cigaretten fram, men den synns bara när jag tittar uppåt.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken är att jag har 97% och det ända jag har kvar är 3 unika stunts. Men det finns 3st kvar som jag vet är unika stunts som det inte händer nått när jag gör, kameravinkeln byts och man ser sig själv komma flygande men det blir inte ens insane stunt :wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag har letat i ... 3 dagar tror jag... men jag kan inte hitta ett Unique jump.... Tror det är ett som är upp till vänster på ö 2 från ett hus tak till ett annat hus tak på andra sidan vägen.. försöker som fan, men jag kommer inte hela vägen över landar alltid med bakhjulet utanför :) ( med PCJ ) nå't tips? Kan skicka bilden till erat mail om ni skriver det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag har letat i ... 3 dagar tror jag... men jag kan inte hitta ett Unique jump.... Tror det är ett som är upp till vänster på ö 2 från ett hus tak till ett annat hus tak på andra sidan vägen.. försöker som fan, men jag kommer inte hela vägen över landar alltid med bakhjulet utanför :) ( med PCJ ) nå't tips? Kan skicka bilden till erat mail om ni skriver det...

använd sanchez och luta dig frammåt i luften

Länk till kommentar
Dela på andra sidor