Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Jag undrar om certaindeath fusket (det som gör att man röker en ciggaret) om det räknas som ett fusk . Det står inte "cheat activated" när man slår in det Jag har nämligen slagit in det nån gång och sen råkat spara. Den varnar inte som den gör när man (råkat) slå in nått annat fusk och vill spara . Redigerad 10 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag undrar om certaindeath fusket (det som gör att man röker en ciggaret) om det räknas som ett fusk . Det står inte "cheat activated" när man slår in det Jag har nämligen slagit in det nån gång och sen råkat spara. Den varnar inte som den gör när man (råkat) slå in nått annat fusk och vill spara . Det fusket funkar inte ens, det är nog bara påhittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Det fusket funkar inte ens, det är nog bara påhittat. Varför tror du det är påhittat? För mig har det alltid funkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jodå den funkar. Och det där med att man inte kan få 100% med fusk är nog bara ett rykte. Så kör vidare du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Hur ska det se ut när han röker då? När jag skriver in certaindeath fusket händer ingenting. Edit: Återigen är det mitt grafikkort som jävlas... jag testade nyss och då kom cigaretten fram, men den synns bara när jag tittar uppåt. Redigerad 10 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 sähär http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/SMOKER.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Saken är att jag har 97% och det ända jag har kvar är 3 unika stunts. Men det finns 3st kvar som jag vet är unika stunts som det inte händer nått när jag gör, kameravinkeln byts och man ser sig själv komma flygande men det blir inte ens insane stunt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hallå? tjena ! läget ? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Skriv nått vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Skriv nått vettigt har du gjort hotring race och dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ja allting, fast jag hittade ett unikt stunt alldeles nyss :"> så nu har jag 2 kvar och 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Fan jag har letat i ... 3 dagar tror jag... men jag kan inte hitta ett Unique jump.... Tror det är ett som är upp till vänster på ö 2 från ett hus tak till ett annat hus tak på andra sidan vägen.. försöker som fan, men jag kommer inte hela vägen över landar alltid med bakhjulet utanför ( med PCJ ) nå't tips? Kan skicka bilden till erat mail om ni skriver det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Det finns en karta på alla jumps här, klicka på 100% Completion och sen på Unique stunt jumps . Det ända tips jag kan ge är ta ordentligt med sats . Redigerad 10 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Fan jag har letat i ... 3 dagar tror jag... men jag kan inte hitta ett Unique jump.... Tror det är ett som är upp till vänster på ö 2 från ett hus tak till ett annat hus tak på andra sidan vägen.. försöker som fan, men jag kommer inte hela vägen över landar alltid med bakhjulet utanför ( med PCJ ) nå't tips? Kan skicka bilden till erat mail om ni skriver det... använd sanchez och luta dig frammåt i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Okej, ska prova mig fram. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) har du gjort hotring race och dom? Tja du kan ju alltid kolla mina stats och se om jag missat nått annat . Redigerad 11 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Tja du kan ju alltid kolla mina stats och se om jag missat nått annat . Du har inte gjort Test Track och Trial By Dirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Jag tror ja gjort Test Track iallafall för jag har en svart Sanchez i ett garage (man kan ta den av snubbarna som följer efter en när man gjort det några gånger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts