Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Sidan på forumet där man kan kolla vilka som har skrivit mest under dagen fungerar inte riktigt... För någon timme sen så stod det där att jag hade skrivit 13 poster idag, och nu står det att jag bara har 9! Jag har laggt märke till det här felet ett antal gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Sidan på forumet där man kan kolla vilka som har skrivit mest under dagen fungerar inte riktigt... För någon timme sen så stod det där att jag hade skrivit 13 poster idag, och nu står det att jag bara har 9! Jag har laggt märke till det här felet ett antal gånger... Enligt klockan då du postade var det inte "idag" för någon timme sen!!!(Dygnet börjar 00.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Enligt klockan då du postade var det inte "idag" för någon timme sen!!!(Dygnet börjar 00.00) Jag vet, men jag sa ju att jag har märkt det fler gånger utan att en ny dag har börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 En annan konstig sak är att jag loggade precis in och det står att jag har postat 25 poster idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts