Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Fick nyss veta om Future X, ett stort LAN om ungefär ett år. De satsar på 10 000 besökare vilket är enormt mycket. Men med tanke på att de 5000 biljetterna till DreamHack Winter 2002 bara såldes ut på 11 timmar så finns det god chans. Jag ska antagligen dit om det blir av. >> Läs mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 låter enormt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Mmm...I Älvsjömässan finns det ju mycket plats, verkar som det blir ett stort hålligång. Fast jag kommer inte vara där... Eller hmm...vad var det där om att vinna 1.8 miljoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Coolt! Dit kan man nog ta sig tid att åka... Speciellt när priserna låg på över 1.8 miljoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Mmm...I Älvsjömässan finns det ju mycket plats, verkar som det blir ett stort hålligång. Fast jag kommer inte vara där... Eller hmm...vad var det där om att vinna 1.8 miljoner... Det är summan av alla vinster som är 1,8 miljoner. så tyvärr, du får fortsätta och skrapa trisslotter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Det är summan av alla vinster som är 1,8 miljoner. så tyvärr, du får fortsätta och skrapa trisslotter! Öhh, nej! Tävlingssugen? Inga problem, vi hoppas på att få anordna den största världsturneringen någonsin ihop med Cyberathletes Professional League med priser över 1,8 miljoner kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Öhh, nej! "priser över 1,8 miljoner", alla prisernas totala värde är alltså över 1,8 miljoner. Tror du dom skulle dela ut 1,8 miljoner till en person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 "priser över 1,8 miljoner", alla prisernas totala värde är alltså över 1,8 miljoner. Tror du dom skulle dela ut 1,8 miljoner till en person? Jag sa inte att de skulle göra det till alla personer, typ bara vinnaren eller något... Och vadå, har du aldrig hört om såna som har vunnit miljoner på dataspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag sa inte att de skulle göra det till alla personer, typ bara vinnaren eller något... Och vadå, har du aldrig hört om såna som har vunnit miljoner på dataspel? men i det här fallet är de 1,8 miljoner kronorna summan av alla vinster och inte en enda vinst som kommer tillfalla en vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 men i det här fallet är de 1,8 miljoner kronorna summan av alla vinster och inte en enda vinst som kommer tillfalla en vinnare. Och hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Och hur vet du det? Men ge dig... det står faktiskt "priser över 1,8 miljoner kronor!", inte ett pris på 1,8 miljoner kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Men ge dig... det står faktiskt "priser över 1,8 miljoner kronor!", inte ett pris på 1,8 miljoner kronor. Jag har inte sagt att det står det heller! Men nu orkar jag inte tjafsa mer med dig eller spamma sönder den här tråden mer. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Och hur vet du det? "Med vinster över 1,8 miljoner" Ge dig...det är det totala vinstvärdet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts