Jump to content

Future X - Megastort LAN

Hultenius
 Share

Recommended Posts

Mmm...I Älvsjömässan finns det ju mycket plats, verkar som det blir ett stort hålligång. Fast jag kommer inte vara där... :P

Eller hmm...vad var det där om att vinna 1.8 miljoner... :wacko:

Det är summan av alla vinster som är 1,8 miljoner. :P så tyvärr, du får fortsätta och skrapa trisslotter! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är summan av alla vinster som är 1,8 miljoner. :P så tyvärr, du får fortsätta och skrapa trisslotter! -_-

Öhh, nej!

Tävlingssugen? Inga problem, vi hoppas på att få anordna den största världsturneringen någonsin ihop med Cyberathletes Professional League med priser över 1,8 miljoner kronor!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

"priser över 1,8 miljoner", alla prisernas totala värde är alltså över 1,8 miljoner. Tror du dom skulle dela ut 1,8 miljoner till en person? :P

Jag sa inte att de skulle göra det till alla personer, typ bara vinnaren eller något... :wacko:

Och vadå, har du aldrig hört om såna som har vunnit miljoner på dataspel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa inte att de skulle göra det till alla personer, typ bara vinnaren eller något... :wacko:

Och vadå, har du aldrig hört om såna som har vunnit miljoner på dataspel?

men i det här fallet är de 1,8 miljoner kronorna summan av alla vinster och inte en enda vinst som kommer tillfalla en vinnare. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor