jolle Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Om ingen tror mig så kan ni titta själva! Ialla fall så ta med en hora med i bilen i Portland och ta henne till norra portland där det är en stor gräsmatta ganska långt från vägen. Stanna bilen och vänta någon sekund tills bilen börgar guppa fram och tillbaks efter ett tag så blir det vildare och vildare..Ända tills horan kliver av. OBS: DETTA ÄR TESTAT PÅ PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Om ingen tror mig så kan ni titta själva! Ialla fall så ta med en hora med i bilen i Portland och ta henne till norra portland där det är en stor gräsmatta ganska långt från vägen. Stanna bilen och vänta någon sekund tills bilen börgar guppa fram och tillbaks efter ett tag så blir det vildare och vildare..Ända tills horan kliver av. OBS: DETTA ÄR TESTAT PÅ PS2. gammal... Jag tycker att det är bäst på stranden i portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 gammal... Jag tycker att det är bäst på stranden i portland. Otroligt gammalt närmare bestämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Tryck på NUm1+2 så ser du bilen framifrån, dom sitter ju helt vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Tryck på NUm1+2 så ser du bilen framifrån, dom sitter ju helt vanligt! det har också tagits upp innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Otroligt gammalt närmare bestämt... Det visste man ju långt innan spelet släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Det visste man ju långt innan spelet släpptes Antagligen inte jolle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Antagligen inte jolle... nej, det är nog sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts