Miike Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 när jag spelade vice city råkade jag spara new game på min sparning där jag hade klarat 100%............ Och jag orkar inte klara om allt igen. Finns det nån mod så man kan få 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 ja det finns litte olika "save games" att ladda ner på litte olika sidor(inte för att vara osjyst men klantigt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag tyckte inte det var så osjyst....det du sa Jag skrek så det ekade i hela huset :"> Vet du nån sån sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 http://www.codenamevice.co.uk har endel savegames... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 http://www.codenamevice.co.uk har endel savegames... ehh vart ska man ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 ehh vart ska man ladda ner det Här har du en lista: http://www.codenamevice.co.uk/file_category.asp?ID=60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 samma här... hade klarat lite mer än storyn och körde new game och sparade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jasså? En "kompis" till mig sparade över mitt savegame med 96%... Jag hade hållt på med ambulansuppdragen och taxiuppdragen skitlänge och hade bara lätta saker som unique jumps och några streetraces kvar. Jag orkar nog inte göra om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jasså? En "kompis" till mig sparade över mitt savegame med 96%... Jag hade hållt på med ambulansuppdragen och taxiuppdragen skitlänge och hade bara lätta saker som unique jumps och några streetraces kvar. Jag orkar nog inte göra om allt Fan... Måste ha svudigt ganska hårt. Hur slog du ihjäl honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hehe...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 det heter save game och inte mod är som att ändra om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Fan... Måste ha svudigt ganska hårt. Hur slog du ihjäl honom? Jo jag köpte en "elektrisk stol" och ställde den framför datorn. Sen tvingade jag honom att klara allt och om han pausade så slog jag på strömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Jo jag köpte en "elektrisk stol" och ställde den framför datorn. Sen tvingade jag honom att klara allt och om han pausade så slog jag på strömmen Själv skulle jag Stickanålar i huvet på (nålarna skulle vara 100 cm)också skulle jag slå ner den med en hammare rakt ner i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Jag tvivlar faktiskt på att du skulle göra det... och om du gör det borde du inte spela spel för att du tar det på för stort allvar. Moraltants-varning för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Jag tvivlar faktiskt på att du skulle göra det... och om du gör det borde du inte spela spel för att du tar det på för stort allvar. Moraltants-varning för mig! klart att det va ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 klart att det va ett skämt eller ett "skämt" e inte rätta ordet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Du... skojade!! Mm det var ett bra ord... det använder vi! PS: Jag fattade att du skoja, jag ska alltid anmärka allting. Det är så j*vla lajbans att reta folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts