infernus Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Bläää http://infernus_xl.tripod.com/helpuu.jpg och ja jag har prövat med att klicka i "draw alpha channel"... Jag vet att jag startade en topic om detta förut men jag gjorde en ny iaf :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) vill du veta en sak? BIlden funkar inte ... (|--|--|) .....| ..../\ Redigerad 10 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 När du ersätter så kommer det upp 2 'öppna' rutor efter varandra, i den första ska du öppna din nya bild och i den andra rutan (där de frågar efter alpha) ska du ta avbryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 När du ersätter så kommer det upp 2 'öppna' rutor efter varandra, i den första ska du öppna din nya bild och i den andra rutan (där de frågar efter alpha) ska du ta avbryt. Igentligen ska man ju välja den sparade alphan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Oooops bilden funkade när jag postade den för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Tripod har överträffat sig själva NEj men dom dära pappskallarna.... Fattar dom inte att det är bilden man vill se inte vem som hostar bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 alphan ska vara vit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts